Het (nood)paspoort is er !!!!!! - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Koen en Mariska - WaarBenJij.nu Het (nood)paspoort is er !!!!!! - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Koen en Mariska - WaarBenJij.nu

Het (nood)paspoort is er !!!!!!

Door: mariskaenkoen

Blijf op de hoogte en volg Koen en Mariska

25 Juni 2010 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Ei, ei, ei en we zijn zo blij. Niet omdat we jarig zijn, maar omdat we het paspoort van Janet hebben!!!!!

Kortom we zijn erg blij. Dit houd in dat de laatste officiële stap nu ook klaar is. En het tijd word dat we naar huis gaan.

Onze vluchten zijn al geboekt en we gaan 2 weken eerder naar huis dan gepland was, dus we hebben niks te klagen. Heerlijke gedachten dat het nu vaststaat en we binnenkort weer in ons eigen bedje kunnen slapen.

We hebben het een beetje gevierd met een etentje in het restaurant van het hotel. Ja ja Maris kan ook weer (bijna) alles eten. En het andere stel was er ook. Dus erg gezellig.

Nu maar hopen dat alles in onze koffers gaat passen :-) Oja wij vliegen 4 juli terug. Wij willen bij deze nogmaals benadrukken dat alleen de opa's en oma's en beide broers met aanhang op Schiphol zullen staan. Wij doen dit omdat we een reis van meer dan 24 uur achter de rug hebben. En we nog niet weten hoe Janet op zoveel anderen zal reageren. Na een paar weken geven we een aankomstfeest, dus wees niet getreurd.

Lieve groeten vanuit Santa cruz

THE EMERGENCY PASSPORT IS HERE!

Egg, egg, egg and we are so happy. Not because we have birthdays, but because we have the passport of Janet !!!!!

In short, we are very happy. This means that the last official step is now completed. And the time is there to go home.

Our flights are already booked and we go home two weeks earlier than planned, so we have nothing to complain. Delicious mind that it is finished now and we will soon be in our own bed to sleep.

We had a little celebration with a dinner at the restaurant. Yes yes Maris can eat (almost) everything again. And the other couple was there too. So much fun.

Let's hope that everything will fit in our suitcases :-) Oh, we fly back July 4th. We want to reiterate that only grandparents and our two brothers with supporters at Schiphol. We are doing this because we have a journey of more than 24 hours behind us. And we do not know how Janet will react to so many people. After a few weeks, we will give an arrival party, so do not worry.

Dear greetings from Santa Cruz

• 26 Juni 2010 - 05:38

Ivo En Linda:

JIPPIE JAHOE!!!
    Geweldig nieuws!
    Gefeliciteerd!
    We wensen jullie een goede laatste week in Bolivia, succes met inpakken natuurlijk en super dat Maris ook weer opknapt!
    Liefs Ivo en Linda

• 26 Juni 2010 - 06:43

Joke En Bert:

hoera,hoera,holland ze komen eraan,de fam. mathijssen-van putten,niet alleen wij zijn blij maar ook jullie vanzelfsprekend,bijna welkom thuis,groetjes en kusjes mamma en pappa

• 26 Juni 2010 - 09:44

Ciska:

Jahoee! Gefeliciteer, eindelijk mogen jullie binnenkort dan naar huis.

En nu maar instampen in de koffer!

groetjes van ons allemaal

• 26 Juni 2010 - 11:36

Janet:

Yessssss.... wat leuk, wat leuk!!! Eindelijk naar huis en eindelijk jullie dochter in levende lijve aan jullie ouders kunnen showen! Heerlijk vooruitzicht.. bijna weer in je eigen bed.
    Hartelijke groeten uit het zonnige Oostenrijk, ook van Leendert,
    Janet

• 26 Juni 2010 - 17:25

Angie:

Dat is nog eens goed nieuws lekker naar huis en dat 2 weken eerder heerlijk hoor.
    Leuk tekening trouwens :)
    Geniet nog even en succes met inpakken.

Groeten uit het warme Westland :)

• 27 Juni 2010 - 15:13

Cor:

Wat goed te lezen dat de thuisreis over een week kan gaan gebeuren,
    prop alles maar in je koffer, ga er bovenop zitten en je zult zien dat het gaat.
    Natuurlijk wensen we jullie een hele goede reis en voor over 1 week, welkom terug in Nederland met jullie Janet, waar je zo lang op hebt meoten wachten, veel geluk voor jullie drietjes en we horen wel hoe het gegaan is,

lieve groet JW en Cor.

• 28 Juni 2010 - 06:12

Robert:

heerlijk nieuws,
    van harte gefeliciteerd.
    fantastisch dat jullie nu echt naar huis kunnen.
    Geniet nog even in bolivia en een hele goede reis alvast.
    Tot snel