Een snelle update - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Koen en Mariska - WaarBenJij.nu Een snelle update - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Koen en Mariska - WaarBenJij.nu

Een snelle update

Door: mariskaenkoen

Blijf op de hoogte en volg Koen en Mariska

15 Juni 2010 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Even gauw een update. Vanochtend pasfoto's laten maken van Janet. Gelijk maar 12, want je weet nooit hoeveel er nodig zijn. De fotograaf was top want hij had alle eisen voor alle documenten en alle landen op zijn computer staan. Hierdoor kregen we de juiste formaten direct mee (sommige 4x4 met witte achtergrond en andere 3,5x4 met grijze achtergrond)

Rond 13.45 naar het zwembad gegaan, want het was wederom erg warm hier. En wat waren we trots. Janet heeft namelijk voor de eerste keer helemaal los gezwommen. Met een grote smile op en in het diepe. En ze springt zelf het water in, zonder hulp van papa. Wel natuurlijk bandje om, anders is het blub blub. En ze vraagt eerst of het wel mag en papa is dichtbij hoor. Eerst wilde ze het zwembad niet in en nu er niet meer uit. Een grote verandering.

Om 16.00 gingen we naar het paleis van justitie voor de aanvraag van het reisdocument. Dit is in principe morgen rond 17.00 klaar. We zijn benieuwd.

Morgenochtend in ieder geval naar het consulaat, waar we hopen het paspoort aan te kunnen vragen. Dat is best spannend, want als dat lukt, dan word het aftellen. Eenmaal in het bezit van het paspoort kunnen we naar huis. We hopen dus dat dit zonder problemen zal verlopen. En dat de confirmidad (papier van de CA) vanavond helemaal rond is. Moet nog 1 handtekening op hebben we gehoord.

Zodra we meer nieuws hebben, laten we het weten.

Groetjes Koen, Maris en Janet

A FAST UPDATE

Just a quick update. This morning we took pictures of Janet. All the same but 12, Because You Never Know How Many Are Needed. The photographer was top as he had all types of documents the exact specs. Some of our pictures are 4x4 with white background and others 3,5x4 with grey background.

Around 13.45 we went to the pool again as it was very hot. And We Were Proud. Janet was out alone in the deep area of the pool for the first time. She was swimming like crazy with a big smile. And Jumps Into the Water Without the help from dad. Well of course tied to, else it is Blub Blub. She always ask first permission and daddy is closeby. At first she wanted the pool is not in and now Can not get out. A big change.

At 16.00 we went to the palace of justice for the Application of the travel document. Basically this is ready tomorrow around 17.00. We are curious.

Tomorrow morning, at least to the consulate, where we hope to be able to proceed with the passport. That's pretty exciting, Because If It Does, then we get the countdown. Once in Possession of the passport, we can go home within a few days. We Hope that this compromise work without problems. And that the confirmidad (paper of CA) is ready tonight. Must have only an important signature, we have heard.

Once We Have more news, we will let you know.

Greetings Koen Maris and Janet

• 16 Juni 2010 - 07:24

Ciska:

Spannnend hoor, dat alles redelijk goed aan het verlopen is. En hopelijk gaat het paspoort ook niet al te lang duren, zou voor jullie wel mooi zijn hé.

En wta goed van Janet dat ze al zelf het water in durft te springen, leuk om te zien dat ze daarin ook vooruit gaat.

groetjes Ciska

• 16 Juni 2010 - 12:40

Joke En Bert :

we blijven positief meedenken in alle ambtenarij,op naar de 1e diploma zwemmen wellicht,groetjes en kusjes mamma en pappa

• 16 Juni 2010 - 15:52

Angie:

Het ID is gelukkig binnen.Hopenlijk gaat het met het paspoort aanvragen snel.Dan kunnen jullie idd gaan aftellen.

Goed van Janet dat ze al los kan zwemmen en zelf erin durft te springen.

Kunnen jullie niet wat warmte hierheen sturen haha :) Hier schijnt de zon wel maar het is fris en je waait bijna weg.