Zondag rust - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Koen en Mariska - WaarBenJij.nu Zondag rust - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Koen en Mariska - WaarBenJij.nu

Zondag rust

Door: mariskaenkoen

Blijf op de hoogte en volg Koen en Mariska

13 Juni 2010 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

Een lekker rustig dagje aangezien we alle drie behoorlijk moe zijn. We hebben wat boodschappen gehaald. En Janet is in de grote speeltuin geweest. 's Middags heeft ze lekker met water gekliedert, want het was weer een erg warme dag.

's Avonds pasta gekookt en dat ging er rap in. Om 18.30 werden we gebeld door onze tolk en we moeten morgen om 8.30 weer bij de idenfacation zijn voor een nieuwe aanvraag voor de ID kaart. Grrrr er is iets niet goed gegaan. Best wel even balen, maar ja niks aan te veranderen.

De geboorteakte is er inmidels wel, maar hebben we zelf nog niet gezien. Aangezien onze advocaat die nodig heeft om dingen te regelen. En op het papier van de centrale autoriteiten (de confirmidad) zijn we nog aan het wachten.

Jullie zijn zo weer helemaal op de hoogte. Hopelijk loopt het morgen soepel.

Liefs en groetjes vanuit een zeer zonnig Santa Cruz, Bolivia

SUNDAY REST

A nice quiet day as all three of us were pretty tired. We've got some groceries. And Janet has been in the big playground. In the afternoon she has played with water, because it was again a very hot day.

In the evening we cooked pasta and went into rap. At 18.30 we were called by our interpretation and we must again show up tomorrow at 8.30 in the idenfacation for a new application for the ID card. Grrrr something has not gone well. Quite as frustrating, but hey anything to change.

The new birth certificate is there, but we have not seen themselves. As it is with our lawyer who needs to arrange things. And the paper of the central authorities (the confirmidad) we are still awaiting.

You are totally updated now. Hopefully tomorrow goes smoothly.

Love and greetings from a very sunny Santa Cruz, Bolivia

• 14 Juni 2010 - 19:18

Joke En Bert :

dat is jammer van de aanvraag maar ja morgen weer beter moet je maar denken,groetjes en kusjes mamma en pappa